Thursday, January 2, 2014

Rumusan 2013 aku

Assalamualaikum...

Seperti orang lain aku pun tak nak terlepas gak buat entry pasal new year,walaupun dah 3 hari bulan tapi aku rasa masih awal lagi kot untuk aku bercerita pasal keseluruhan yg terjadi pada tahun 2013 dalam kehidupan aku..



Manisnya dan Pahitnya 2013 sebenarnya tak terasa sangat pun sebab aku dah busy study so masa tu sekejap je berlaku,pejam mata bukak mata tahu-tahu dan nak final exam taw-taw dah cuti sem so masa tak terasa lama dan aku rasa tahun 2013 adalah tahun yg paling cepat masa berlalu :)



Kalau tahun 2012 aku sibuk dengan Giatmara dan kerja tahun 2013 aku busy study ceh...busy study la sangat hahaha...lepas tu 2013 lebih aman dong sebab hidup aku sering ditemani oleh Pidot isheeeececece,dengan adanya dia idop lebih tenang la,tapi rasanya idop aku la yg tenang idop dia huru hara kot aku buat hahaha..

Tahun 2013 genaplah setahun hubungan aku dengan pidot.
rasa macam baru semalam aku mengorat dia.tup-tup dah setahun rupanya hihi.

okeh 2013 manisnya sebab aku berani ambil tawaran makeup pengantin dan aku dah berjaya bukak bussines shawl walupun pada permulaannya tak berapa bagus sebab bergaduh bagai tapi sampai sekarang aku masih gigih meneruskan walaupun bergerak solo ^_^

Shawl Firylahijab
satu lagi nak cakap 2013 masa aku banyak berhabis dengan dak sebelah aku ni hehe
dia la housmate and motormate aku kat shah alam ^_^ walpun ada selisih faham sikit haritu tapi ok sajo.
tak seteruk kes aku dengan ex bussines partner aku.


Kesimpulannya tak ada apa pun yang menarik 2013 ni biasa je semua tak teruk sangat tak best sangat suam-suam gitchu....Tapi tahun 2014 ni bagi aku "tangga" utk aku mencari jalan, aku nk buat sesuatu and mungkin nk ubah sikit hidup aku..(ayat poyo yg biasa keluar setiap tahun baru)
so kita tengok jela apa yang jadi 2014 ni.Tapi azam paling besar aku tahun ni ak nak kawin hahha kalau tak tahun ni  2015 bulan 1 la kot =p tapi tu hanyalah rancangan dan angan-angan je sesungguhnya kita merancang tuhan yang menentukan dan sesungguhnya Allah lah yang lebih mengetahui




ok bui..

0 comments:

Post a Comment