Thursday, May 23, 2013

Orentasi Unisel Shah Alam

Woooola
Sekarang ni aku tengah cuti Sem aku cuti 3minggu je.so baru sekarang aku mengatal nak hupdate blog aku,blog pon aku dah lupa pasword so aku bukak blog baru hehe ok aku sebenarnya nak cerita pasal suasana aku belajar kat shah alam je.. 5 bulan aku kat sana macam-macam aku kena tempuh demi mendapatkan segulung ijazah T_T.

5.1.2013 tarih aku masuk unisel tarih ni aku akan ingat sampai bebiler.sbb tarih ni mmg tarih aku rasa badan aku cm nk tercabut satu persatu sebab dah terlalu penat.pagi tu aku kena daftar diri dekat unisel,pastu angkot barang balik hostel naik tangga tinggkat 3 bawak beg sebesar-besar alam tu T_T nasib kuyah tolong nak suh mak aku kesian la.lutut dah sakit.so lepas letak barang terus bekejar balik kl g bora ombak sebab akk sedara aku kahwin aku jadi pengapit kawan aku jadi MC sampai sana sedikit lambat sebb ada raptai ak tapi  dh terlepas so tk jadi raptai..dalam waktu bersiap mmg kelam kabut laaaa hoi~ 





habis majlis aku terus begegas semula balik hostel tgh tgh malam tu jugak aku balik sbb esok pagi ada orentasi sepatotnya hari daftar tu aku kna terus orentasi tapi aku mintak balik nasib lepas.kalau tak lepas aku tetap pegi gak balik kl hehehe.esoknya kol 4 pagi dah kna bangun orentasi mak aih aku sampai dalam kol 1 kol 4 pagi dah bangun mmg rasa cm x nk bgn tapi semangat punya pasal bangun gak aku.hah lupa nak cakap hostel unisel shah alam mmg So..So je kurang memuaskan tapi bila dah lama duduk ok la..x teruk sgt tapi baik-baik ada momok hihi ada je yg kna histeria aku pon pna gak kena kacau dengar dengar benda benda pelik tu biasa la.kawan aku lagi teruk nampak terus.tapi taklah teruk sangat seram die.biasa je.yang penting g sana jangan happy sgt.study and solat jgn lupa 

 ini bilik aku 3 orang dalam bilik ni T_T yg aku paling tak suke loker die kecik gile tak muat letak barang ni katil kawan aku katil aku sebelah katil die je 








pastu kat dewan unisel tu kena solat subuh dengar kuliah pastu pape tah lagi yang paling bestnya senaman pagi kena menari tomy-tomy,org bilang dan tarian tarian lain..mmg besh sgt...aku rasa time orentasi segment senaman paling besh kot

then hari first orentasi kena LDK mmg time ni rasa mcm nak gile rasa mcm dah 2 hari dalam dewan padahal baru sehari kot dewan dah la sejuk giler tp best la time ni lah boleh usya usya crush hahah tapi aku cool suke pn buat buat biasa balik ostel baru meroyan. :p

then sampai la tgh hari waktu untuk makan,pastu solat pastu sambung LDK.kena reka baju pakai surat khabar pastu buat apee tah lagi aku tak ingat tapi sehari suntuk mmg LDK je,sampai la kol 11 malam baru kitoarng balik hostel keesokkan hari ada lagi orentasi tapi kena buat apa tah aku tak ingat tapi segment ceramah pasal unisel paling bosan aku penat tahan mata supaya tak tido last last aku tido gak heheh aku rasa macam aku tak tido rupa rupanya mata aku dah tertutup sendiri.aku tak penah ngantok sampai mcm tu tapi kat unisel aku leh jadi sampai mcm tu sekali hahah nasib baik dalam kelas tak ngantok sampai cm tu :D

k la tata tu je nk cerita tata

ni group aku punya baju .dan ini ketua kumpulan aku yang sopan santun hahah adik-adik je die ni 

0 comments:

Post a Comment