Thursday, May 23, 2013

Kawan Baik


wooot woot wooooolaa~

pagi ni mood aku agak sentimental sikit lepas baca blog wirda pasal kenangan sekolah tetibe aku rasa rindu lak kat die.huhu 3 tahun lepas 2010 waktu fb baru nak up and aku baru nak berjinak-jinak dengan blog wirda lah peneman aku online sampai ke pagi :') kadang-kadang sampai subuh kitorang tak tido lagi dok stalk blog and fb orang cari fashion2x tudung yang best-best,\. time tu fb ngn blog kak fatin liyana asri la jadi mangsa,sebab time tu die sorang je yang pompuan yang bertudung and stylo time tu cik epal,hana tajima,maria elena semua x hot lagi.heheh

hmm tapi sekarang aku online sensorang je memandangkan masing-masing dah ada kerjaya sendiri an agak  payah  la nak melayan kerenah kengkawan huhuh dulu tiap-tiap hari mesti ada je post kat wall die..die post wall berbalas-balas sampai xtau nak cakap ape heheh kadang-kadang nak online pon dah rancang nk online pukul bpe.paling tak boleh belah time pagi kitorang tangkap gambar pastu masukkn kat fb gambar tu dah la muke buruk tp upload gak sebab nak tunjuk kitorang pakai baju tido sama time tu. pas dah tgk tu padam la gambar tu sebelum org kat fb bangun hahahaha lawak and best gile time tu..hari-hari buat aktiviti yg sama online online online  

dan yang paling-paling-paling aku rindu time kitorang photoshoot T___T sebenarnya sejak dari sekolah lagi aku ngn wirda mmg ske tangkap gambar memacam style la ada style emo...ada style bukak kasut kat taman klcc ada yang dalam tandas atas bumbung dalam kelas tengah-tengah terik kat dataran merdeka and memana tepat yg best.



Time form 5 karnival asrama dekat sekolah teknik bukit piatu heheh <3

hari garduasi form 5
  

jamuan asrama form 4





form 4 time hangout


lepas habis sekolah :)


kat tandas sekolah ^_^


sekarang makin besar makin kitorang tk rapat and payah nk jumpe hehe kalau jumpa pn tk tau nk cerita pasal ape sbb masing-masing dah lain haluan :'(

sekarang aku mmg x ada kawan yang boleh masuk kepala cm ni and selalu bagi semangat untuk study kalau ada pn dah renggang jugak sebab aku dah start belajar  hehe keadaan memisahkan kami huaaa T_________T yang ada sekarang bf je.tu pn bf baru hahaha <3

0 comments:

Post a Comment