Friday, May 24, 2013

Cara Dapat Duit Bila Online Facebook,Twitter.

Wooooolaaa~

Pagi ni aku happy sangat sebab aku dapat RM2.00 dari Says,nak tau Says tu apa?Says tu  ni adalah media sharing advertisement maksudnya kita bantu syarikat  besar untuk iklankan produk mereka.Macam mana kita nak tolong?Oooo sonang je kita hanya perlu sharekan iklan,macam mana pulak nak share iklan tu an?
kalau nak share korang kena daftar diri dulu kat SINI lepas dah daftar baru boleh share iklan tu,korang akan dapat duit 20sen sekali kawan-kawan  klik kat iklan kita tu.aku ni dapat rm2.00 pn dah kecoh sebab aku baru je daftar benda ni tk sampai seminit dah dapat RM2.00 kira banyaklah tu an ^_^

Buat masa ni aku memang nak mencari duit lebih sebab nak buat belanja time kat U nanti nk keje tak sempat  sebab cuti sem kejap sangat so online jela keje aku.tak sangka lak online pon aku boleh dapat duit yahoo~~
keje die senang je pon online pastu share kat fb or twitter.cukup RM50 dah boleh cash out.tak ke best cm tu?huuh so sila-silalah mendaftarkan diri dekat Says ni kalau korang nak dapat duit lebih yerk :) dah daftar jangan pulak goyang kaki je kenalah share iklan tu taw.barulah duit masuk.

JANGAN PANDANG 20sen tu tak ada NILAI...
TAk cukup 20SEN sejuta takan jadi ^_^

8 comments:

  1. Dengan 20sen jgk kite boleh bantu orang..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeaaah betol tu..20sen boleh tlg org beli aiskim :p

      Delete
  2. waaaa.. seminit dah dpt rm2? sy dah lama msk x dpt apa2 pun.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. a.ah dah dapat rm2 sbb suruh kawan join pastu suh dorng klik :D

      Delete
  3. really? wahh.. nk try jugak...
    btw, jmput folow tmpt sy =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup betolss cubalah daftar.ok nk terbang g blog awk jp :D

      Delete