Tuesday, January 14, 2014

Blog baru 2014

Assalamualaikum..



Haaaaaaaaaaluu~ cantik tak blog baru aku ni? hahah perasan cantikkan? tapi secara jujurnya memang aku rasa blog aku ni cantik sangat sebab aku memang suka warna pink cair and biru cair sebab nampak macam lembut je kans memang sesuai la dengan watak aku yang lembut ni...hahahahahaha (tamparrrr muka sendiri)




tagline tu yg "want to be awesome girl" tu adik yg editkan blog aku ni yg reka hehe ikotkan aku manalah aku pandai nak berayat-ayat ni, wa sempoi je.








Sebenarnya blog ni blog baru aku sebab tu la follower aku ada 9org je :'( aku dah mula berblog pada tahun 2010 lagi tapi blog-blog lama aku tu tah kemana aku tak tau ada yang hilang ada yang aku lupa pasword, aku agak dah 10 buah blog dah yang aku ada, so aku harap blog ni blog terakhir aku la. Lepas blog ni di transform jadi cantik macam ni aku harap aku akan rajin update blog,Konsep blog aku akan lebih ceritakan pasal kehidupan aku supaya ada kenangan bila aku dah tua nanti hehe kalau aku marah ke apa ke memang blog ni la jadi mangsa aku ngeh.. ngeh.. ngeh...



Bila diingatkan balik rasa sayang jugak bila blog lama aku hilang sebab ada cerita-cerita zaman sekolah aku kat blog lama. Kalau nak buat entry baru pasal zaman sekolah aku rasa dah tak sama macam mula-mula aku tulis dulu sebab sekarang dah 4 tahun aku tinggalkan zaman sekolah aku so mesti ada cerita-cerita yang aku dah lupa T_T hmm tapi tak apa la sebab ada kawan sekolah aku yang dah tulis entry zaman sekolah jadi kalau aku rasa rindu kat zaman sekolah aku baca kat blog dia jela :)


Vokeyh tu je nak cerita tata berjumpa lagi di next entry hahaha macam poyo lak ayat,lantak la ok bui,


Eeeeehh sape ada blog meh bagi link kt shoutbox senang-senang boleh aku follow ^_^


0 comments:

Post a Comment